.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت سیل در سوادکوه
در منطقه سوادکوه در مازندران از روز گذشته خسارت‌های سیل هنوز ادامه دارد، به طوری که ساعاتی پیش ساختمان 6 طبقه‌ای در شهر زیراب سوادکوه بر اثر فشار جریان سیل فرو ریخت.

در منطقه سوادکوه در مازندران از روز گذشته خسارت‌های سیل هنوز ادامه دارد، به طوری که ساعاتی پیش ساختمان 6 طبقه‌ای در شهر زیراب سوادکوه بر اثر فشار جریان سیل فرو ریخت.

به گزارش شمال نیوز، وقوع چندین سیلاب در شهرستان سوادکوه این شهرستان را آبستن حوادث بسیاری کرد.

از صبح امروز و بر اثر ووقع سیل تخریب چندین خانه، یک دهانه مغازه، ریزش یک ساختمان 6طبقه، تخریب پل‌ها و راه‌های ارتباطی، شکستن آسفالت خیابان‌های در کنار بستر رودخانه و نفوذ آب به درون خانه‌ها صورت گرفته است.

هم‌چنین سیل موجب قطع آب و برق و گاز نیمی از شهر شد که این تنها اشاره کوچکی از خسارت سیل در این شهرستان است.

به گزارش ایسنا، ظهر روز دوشنبه ساعت 12و30دقیقه یک ساختمان تجاری مسکونی که در حریم رودخانه ساخته شده بود بر اثر نفوذ جریان آب در پی ساختمان فرو ریخت.

براساس مشاهدات خبرنگار ایسنا حضور به موقع نیروهای انتظامی و امدادی هلال‌احمر با وجود تجمع انبوه مردم و ترافیک سنگین در جاده اصلی شهر زیراب سوادکوه موجب شد تا این ریزش قربانی جانی نداشته باشد.

در ساعت 13 و 57 دقیقه ظهر امروز نیز یک ساختمان 6 طبقه که آن‌هم در بستر رودخانه ساخته شده بود مقابل چشمان متحیر مردم به تلی از خاک بدل شد.

علت تخریب گویا علاوه بر شدت سیل و بیرون آمدن آب رودخانه از بستر خود، ساخت غیرمجاز و غیراصولی واحد مسکونی درحریم رودخانه بوده است.

سیل هم‌چنین به چندین تیر برق آسیب جدی رساند و باعث خاموشی نیمی از شهر زیراب در شهرستان سوادکوه شد.

خوشبختانه خشم طبیعت در سوادکوه تاکنون قربانی انسانی برجای نگداشته و ستاد بحران این شهرستان با وجود کمبود امکانات، در حال کنترل بحران پیش رو هستند./ ایسنا




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 29 تير 1394
دیدید بعد از امضا ی توافق مشکل کم آبی حل شد؟!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی 30 تير 1394
دلواپس!!! سوء مدیریت شهرداران بی کفایت که در بستر رودخانه پروانه ساختمان صادر می کنند .چه ربطی به توافق دارد.
ناصر (فرهنگی) 30 تير 1394
وقتی شهرداری در بستر و حریم رودخانه مجوز ساخت صادر می کند و فرمانداری و محیط زیست و .......بی تفاوت بودند..... رودخانه حریم خود را از متجاوزین پس می گیرد . و ثانیا شما اصحاب رسانه لطف الهی و برکت خداوندی را خشم طبیعت تعریف نکنید. ما حق نداریم به حریم رودخانه وحریم طبیعت تجاوز کنیم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.